Innovációs Projektek

STRABAG.Maps a gyakorlatban
| Az interjúbanVarga Csilla a Dél-Kelet Európai ágazat GIS (Geographical Information System) megbízottjával beszélgettünk.
STRABAG.Maps a gyakorlatban

[ ]

Building Information Modelling (BIM) a gyakorlatban
| Az interjúban Szabó Lászlóval a Mérnöki Létesítmények direkció BIM expert kollegájával beszélgettünk.
Building Information Modelling (BIM) a gyakorlatban

[ ]

Pazarlásmentes építkezés: LEAN Construction
| Az interjúban Békési Imre a STRABAG Magyarország Közlekedésépítés Nagyprojektek direkció lean megbízott kollegájával beszélgettünk.
Pazarlásmentes építkezés: LEAN Construction

[ ]

Vonalas létesítmények és műtárgyak BIM modellezésének módszertana - 2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00149
| Az automatizáció és digitalizáció integrálási lehetőségei a vasútépítésben, komplex eljárások kidolgozása a transzparencia növelése érdekében.
Vonalas létesítmények és műtárgyak BIM modellezésének módszertana - 2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00149

[ ]

Felmérési technológiák elméleti háttere és gyakorlati alkalmazhatósága - 2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00149
| Az automatizáció és digitalizáció integrálási lehetőségei a vasútépítésben, komplex eljárások kidolgozása a transzparencia növelése érdekében.
Felmérési technológiák elméleti háttere és gyakorlati alkalmazhatósága - 2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00149

[ ]

Hosszú élettartamú pályaszerkezet - „perpetual pavement”
|
Hosszú élettartamú pályaszerkezet - „perpetual pavement”

Már két próbaszakasz Magyarországon.

[ ]

LEAN.Construction: közös út a sikerhez
|
LEAN.Construction: közös út a sikerhez

Fenntarthatóság - hatékony folyamatok révén .

[ ]

A 21. század építőipari gépei
|
A 21. század építőipari gépei

Az elmúlt évek beruházási irányai nagyban eltérnek a 2000-es évek elején az építőiparban jelentkező beruházási boom-tól.

[ ]

Hosszú élettartamú pályaszerkezet - „perpetual pavement”
|
Hosszú élettartamú pályaszerkezet - „perpetual pavement”

A hosszú élettartamú pályaszerkezet (angol: „perpetual pavement”) koncepciója szerint olyan aszfalt pályaszerkezet, amelyet úgy terveznek és építenek meg, hogy a kopóréteg időszakos cseréjét leszámítva legalább 50 éves tervezési élettartam alatt
nincs szükség nagymértékű felújítási vagy fenntartási beavatkozásokra.

[ ]

2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00149
| Az automatizáció és digitalizáció integrálási lehetőségei a vasútépítésben, komplex eljárások kidolgozása a transzparencia növelése érdekében
2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00149

[ ]

2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00094
| A projekt megnevezése:
Előregyártás és integrált gyártásirányítási rendszer fejlesztése a lakóépület-építés, a hídgerenda-gyártás és az acélfeldolgozás terén
Kezdeményezett neve: STRABAG Építőipari Zrt.
A támogatás összege: 399.810.001, - Ft
A támogatás mértéke: 38,69%
A Projekt tervezett befejezési dátuma: 2024.02.29.
Projekt azonosító száma: 2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00094
2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00094

[ ]

1. számú főút - STRABAG kisérleti beépítés
| Újabb kutatás-fejlesztési projektben aktív a STRABAG Magyarország csapata.
1. számú főút - STRABAG kisérleti beépítés

Maradó alakváltozással szembeni ellenállás javítása
Mart és bontott aszfalt újrafelhasználásának növelése

[ ]

Terepi felmérések vizsgálata - 2019-1.1.1-PIACI-KFI-2019-00238
| Innovatív döntéstámogatás a mélyépítési munkafolyamatok automatizálásának, digitalizálásának és optimalizálásának segítségével
Terepi felmérések vizsgálata - 2019-1.1.1-PIACI-KFI-2019-00238

[ ]

2019-1.1.1-PIACI-KFI-2019-00238
| Innovatív döntéstámogatás a mélyépítési munkafolyamatok automatizálásának, digitalizálásának és optimalizálásának segítségével
2019-1.1.1-PIACI-KFI-2019-00238

[ ]